Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2007

Βροχή και σήμερα

Βροχή και σήμερα, βροχή στη στέγη μας,

βροχή στη πόρτα μας, ατέλειωτη βροχή

Και εσύ στα σύνορα, σ' ένα χαράκωμα

Και γύρω ο θάνατος, ατέλειωτη βροχή

Εγώ στα σύνορα, σε κάποιο γράμμα μου

Βαθιά στη χλαίνη σου, γλυκά να σε πονώ

Και συ στο σπίτι μας, παντού τα χνάρια σου

Παντού τα μάτια σου, πληγές στο δειλινό

Βροχή και σήμερα κι ούτε ένα γράμμα σου

Κι ούτε ένα μήνυμα στον μαύρο ουρανό

Φυλάξου αγέρα μου, φυλάξου αγρύπνια μου

Φυλάξου αγόρι μου, από τον κεραυνό


Λευτέρης Παπαδόπουλος

Here comes the rain again

Falling on my head like a memory

Falling on my head like a new emotion

I want to walk in the open wind

I want to talk like lovers do

I want to dive into your oceanIs it raining with you

So baby talk to me

Like lovers do

Walk with meLike lovers do

Talk to meLike lovers do

Here comes the rain again

Raining in my head like a tragedy

Tearing me apart like a new emotion

OoooohI want to breathe in the open wind

I want to kiss like lovers do

I want to dive into your ocean

Is it raining with youSo baby talk to me

Like lovers doHere comes the rain again

Falling on my head like a memory

Falling on my head like a new emotion

(here it comes again, here it comes again)

I want to walk in the open wind

I want to talk like lovers do

I want dive into your ocean

Is it raining with you


Εurythmics

Πέφτει βροχή

Στο πρόσωπό μου πέφτει

Πέφτει βροχή

Στου κόσμου τον καθρέφτη

Πέφτει βροχή

Σ'ανατολή και δύση

Κι ο ήλιος έχει σβήσει

Έβγα στο σκοτάδι και περπάτα

Κι ας μην θέλουν οι Θεοί

Έχεις ήλιο τα ζεστά σου νειάτα

Έχεις ήλιο την ζωή

Πέφτει βροχή

Ο ουρανός μολύβι

Πέφτει βροχή κι η νύχτα κάτι κρύβει

Πέφτει βροχή

Την ώρα που σου γράφω

Πέφτει βροχή

Και στου Χριστού τον Τάφο

Νίκος Γκάτσος





Δεν υπάρχουν σχόλια: